Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום שישי, 4 בפברואר 2011

פעם שלישית גלידה

מאז האפיזודה המבאסת עם הבית ההוא הספקנו לעבור עוד טלטלה רגשית קטנה שעירבה בית אחר, והצעה שלנו שנשלחה ל4 שותפים סינים חלקם עם פיצול אישיות קל (אני רוצה למכור את הבית-לא אני לא). כשנהיה ברור שזה חסר תכלית, נסחבנו אחרי קרי המתווכת לראות עוד 3 בתים. נסחבנו כי הם לא היו בדיוק בשכונה החמודה שרציתי (מפונקת שכמותי). השניים הראשונים היו לא משהו, האחרון משהו משהו. הבעלים לקח בית קנדי טיפוסי בן שתי קומות משנות ה60, ועשה בו שיפוץ בסגנון זן יפני מינימליסטי - בדיוק כוס התה הירוק שלנו. לפני הבית גינת בריכת חצץ עם סלעים לגירוף מדיטטיבי. בפנים חלונות מקיר לקיר, פונים לגינה האחורית, שעוצבה אף היא בהשראת המקדשים של קיוטו. לשתי הקומות יש כניסות נפרדות. למעלה סלון עם פינת אוכל, מטבח מושקע עם אי שלא היה מבייש את אהרוני, שני שירותים ושלושה חדרי שינה אחד מהם מסטר ענק. למטה סלון, שני שירותים, נישה (עם הכנה למטבח) עוד מסטר ענק, חדר שינה ומעין חדר עבודה. הגשנו הצעה, עלינו עוד קצת והיא התקבלה. מאותו הרגע היה לנו שבוע לעשות לבית בדיקה, לקבל הצעות מחיר לתיקונים משני קבלנים וגגן אחד, לקבל אישור למשכנתא ואישור מהשמאי של הבנק שבדק שהבית שווה את המחיר המסוכם, לבדוק אם ניתן לבטח אותו ושאין בחצר שלו מיכל שמן (אל תשאלו). בקיצור, שבוע מתיש עבר על כוחותינו, וקשה להאמין אבל נראה שיש לנו בית. צ'ק הפיקדון הדו-ספרתי הועבר הערב אחר כבוד לקרי.
עוד שבועיים אפי יניף אותי בקלילות מעל סף דלת הבית (אז מה אם אנחנו נשואים 13 שנה?) ואז יעשה אחורה פנה ויחזיר אותי היישר לג'וליאן שיחכה בחנייה עד שהקבלן הנבחר (שזהותו עוד לא נודעת) יסיים להתקין מטבח ועוד כמה שינויים קלים לקומה התחתונה. את הקומה העליונה נשכיר (קדימה, מי בא?)

חוץ מלרכוש נדלן עשינו עוד כמה דברים

הלכנו עם חברים לטייל בJericho Beach. רואים ממנו נוף פנורמי יפה של Downtown Vancouver. ישבנו בבית קפה קטן שבקיץ הולכים בו מכות בשביל כסא (טוב לא מכות, בכל זאת קנדים, אבל מבטים מאד מלוכלכים)


עוד חוף הפעם Crescent beach בעיר Surrey בה ממוקם הקמפינג שלנו. Surrey נחשבת לעיר לא משהו, כינויה בפי העם Currey מרמז על אוכלוסייתה השופעת עולים חדשים ממוצא הודי ופקיסטני. והנה דווקא חלקה הדרומי של העיר לא שופע עולים אלא אחוזות על שטחים עצומים במיליוני דולרים. קרוב לחוף כבר לא צריך אחוזה, גם הצריפים עוברים את המיליון.
בעודנו מטיילים ליד הצריפים היקרים, הרמנו ראש וראינו נשר (אמיתי) בגודל של תרנגולת ממוצעת יושב לו על העץ.



והפארק השכונתי שלנו


הצטרפנו לחגיגות ט"ו בשבט שאירגנו משפחות ישראליות מUBC בחווה האקולוגית המהממת של האוניברסיטה. הילדים אפו פיתות בטאבון (הבאנו בצק נטול), קיבלנו הסבר על החווה ומסתבר שיש שם שתי משפחות שגרות בטריילרים כדי לשמור על התרנגולות. אם היינו יודעים היינו מתנדבים מיד. בהמשך שתלו אבוקדו ולקינוח הקריאו/תירגמו ספר ילדים גרמני פופולרי ומדכא במיוחד על זקן שמת. מזל שהמקריאה (הגרמניה) לא דיברה עברית. הבדיחות הציניות שעפו על הזקן הגרמני והטאבון המלחש לא היו עושות לה נעים.




ראש השנה הסיני נחגג בצ'יינטאון של וונקובר במצעד גדול. 2011 היא שנת הארנב למי שלא ידע..





ועוד חוף אחד של Tsawwassen בעצם לא ממש חוף, יותר שמורת טבע (יש גם חוף רחצה בהמשך) . מעניין איך כאן הצבעים הפוכים מבארץ, הכל חום בחורף וירוק פורח בקיץ.


נשיקות יקרים

4 תגובות:

  1. ואוו, איזה כיף לשמוע..בית, מאוד מרגש
    גורי נראה עם השיער הקצר כמו גבר גבר ושלי..נסיכה אמיתית..
    מה איתכם??הגדלתי כל תמונה, איפה אתם???
    אצלנו הכל בסדר, יובלי התחיל ללכת לגן, קצת קשה לו, אבל שורד, היום אלון השאיר אותו , ואמר לו שהוא עוד מעט חוזר, כי הוא עושה קניות, לא עברה שעה וחצי וקיבלנו טלפון כי הילד לא מפסיק להתייפח , צובט את הלב, אבל כמו שאמרתי, הוא ישרוד...
    עוד מעט פורים, שחר בהשראת איתי, יתחפש להארי פוטר וגיא לאיזה שהיא דמותשל מלחמת הכוכבים, ויובלי..בטוחה שישמח לסמי הכבאי...
    אלון מציק לי קצת, מוסר ד"ש חמה חמה לכולכם ונשיקות ממני

    השבמחק
  2. קולולולווווווווו, יקרים ואהובים שלי, זה מה שנקרא: "ובאה מנוחה ליגע...", המון המון מזל טוב, הצלחה, שמחה ואושר, חיבוקים עזים ונשיקות עד בלי די, מיותר לציין עד כמה התגעגעתי לראות אתכם ולחוש אתכם באמת.
    מיה יקרה שלי, שאפי ישא אותך על כפיים תמיד תמיד ללא כל קשר לשנים שחולפים להם, שתדעו רק אהבה ואושר צמיד.
    תמשיכו לבלות, ליהנות ולעשות חיים. מרומם את הנפש לראות את כל המקומות היפים, את חבורת האנשים שהכרתם איתם אתם מבלים את סמלי היהדות והישראליות , מה שבארץ זה היה עובר, חולף לו סתם ככה מועד כזה כמו ט"ו בשבט.
    והילדים- בלי עין הרע, נראים כילדי טבע מדהימים.

    ולא אסיים בלי המלצה- תעברו לבית, תגורו למעלה בינתיים ובה בעת תעשו את השיפוצים, די לכם מהקרואן, ובתום השיפוצים תחליטו איזה חלק להשכיר, ולי נראה שצריך להשכיר את הלמטה דווקא בגלל המטבח הקטנטן (נישה?) שיהיה לכם.

    ומה שתחליטו- תצליחו!!
    ועוד דבר- אל תשכחו להתקין מזוזות לפני, ולא רק בכניסות אלא גם בחדרים, אם אין שם להשיג תגידו ואשלח לכם.

    אז שוב חיבוקים ענקיים ונשיקות.
    בהמון אהבה!!
    אמא/סבתא רוזלין

    השבמחק
  3. על הקולולולווו שעשינו בסקייפ אמש, אני לא אחזור בעיקר בגלל ששרה עושה את זה הכי טוב שאפשר, לצד עוד הרבה דברים כמו פירגון האין קץ [בעיקר לכלתה..נדיר וממש לא מובן מאליו] עצות טובות שמקורן במחשבות על 'איך יהיה לכם הכי טוב..' ודאגה לסממנים השתייכותיים [מזוזה וכו'] שעליהם, ספתי הציונית היתה מחבקת אותך חיבוק אוהב מלווה במבט השלוח לעברי האומר 'אני מתביישת.. ככה גידלתי אתך' ?! אז התגובה הזו מוקדשת לך, שרה\סבתא רוזלין, שכבר מזמן זיהינו איזה עסק טוב עשינו בשותפות איתך, [ חוץ מתרומתך את הילד המקסים שלך..] ואת ממשיכה להוכיח את זה שוב ושוב. אוהבים אותך ואת כל המשותפים לנו ! אמא\סבתא לאה.

    השבמחק
  4. ברכות לראשוני החלוצים של משפ' בן דור, התוקעים יתד בונקובר (לא שאני רואה את הבנדורים נוהרים בהמשך). איחולי התיישבות והשתרשות מוצלחים !
    נשיקות, אלון

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount