Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום ראשון, 3 ביולי 2011

ספר הג'ונגל

לא זכור לי אם יש כזה בישראל, אבל בטח לא בהתלהבות שיש כאן. גירי מדרכה הם הלהיט של הקיץ. כל שטח דמוי בטון לא חשוב איפה פרטי או ציבורי נצבע בשלל עיטורים צבעוניים פרי ידיהם המאובקות של קטקטים כלשהם. נחשפנו אליהם לראשונה כששלי הוזמנה לעזור לקשט את החנייה של צ'לסי ואמילי השכנות ממול (ששלי מעריצה את האדמה עליה הן דורכות) ואז גור קיבל סט גירים מתנה מהסייעת בגן ומאז גם הפטיו שלנו מצוייר למשעי. אפי עוד קצת חושש שהוא ישאר כך לנצח אבל אומרים שהגשם מוחק את זה לגמרי. אולי זו הסיבה לחוסר פופולריות בארץ, צריך להתחייב לציור אחד ממאי עד אוקטובר.

קבענו בפארק Diefenbaker עם תמי ואמילי. בושה וחרפה שזאת הפעם הראשונה שאנחנו מבקרים בפארק המקסים הזה למרות שהוא ממש קרוב אלינו. הבנות מיצו את השעשועים וקפצו לאכיל את הברווזים באגם. תמי סיפקה להן שתי שקיות גרעינים למרות השלט שאוסר בפירוש להאכיל אותם. היא טוענת בתוקף שהיא קנדית מדורי דורות אבל אני לא אתפלא אם מסתתר איזה מזרח תיכוני בשושלת שלה. קנדים אמיתיים לא מתעלמים ככה משלטים לאור יום..
 שלי וLittle Emily (להבדיל מאמילי המקורית השכנה הנערצת)

הקרפיונים באגם התמים הזה קרובי משפחה של נסי המפלצת מלוך נס. כאלה גדולים עוד לא ראיתי. ובכלל שמתי לב שהרבה יצורים כאן יותר גדולים מהממוצע בארץ. העכביש שכיפכפתי למשל וגם השפיריות והפרפרים כאן ישר מתוך ג'וראסיק פארק

חגיגות יומולדת לקנדה ב1 ביולי בסטיבסטון. היה שמח אך המוני, כזה שצריך כל הזמן לעשות ספירת מלאי לוודא שאף אחד מצאצאנו לא נרמס. בכל זאת היה נחמד כי פגשנו שם את לילך וגלעד, טריים טריים מהמטוס, שבאו לכאן לעשות דוקטורט ולהסניף קצת קנדה. שלושת ילדיהם המתוקים לא רק בני אותם הגילאים ואותו הסדר (בן בן בת) כמו השלישיה שלנו,  יהלי, גוני ותאה יכולים בקלות להיות התאומים האובדים של איתי גור ושלי, בדיספוזיציה ובמהות הכללית. במיוחד הסנדביצים עשו לנו דה-ז'אוו הדדי מתמשך. קשה להסביר אבל יש בזה משהו מאד משחרר כשמקבלים כזאת הוכחה לכך שבעצם יש לנו מעט מאד שליטה על התפתחות האישיות של ילדך. גלעד הזכיר לי במעומעם מחקר שקראתי במהלך התואר (הדי מיותר) במדעי ההתנהגות שהגיע למסקנה שהגורם שהכי משפיע על האישיות הוא המיקום במשפחה. וואללה..

ברחנו מההמונים ומצאנו פינה שקטה לאכול גלידה.
אחחחחחח..
אה! וללילך יש בטן חמודה עם עוד מתוקונת בפנים, ובטן הריונית כך מסתבר זה רישיון להרוג, או לפחות לאכול סלמון. החגיגות בסטיבסון משולבות עם פסטיבל הסלמון השנתי שבמסגרתו נצלות כמויות עתק של סלמון על מנגלים אימתניים ונמכרים ב14 דולר לצלחת. הגענו לדוכן כדי לראות את הסלמון האחרון נמכר ממש מתחת לאפנו. נגמר, אין יותר פירור סלמון למכירה. המוכרת העיפה מבט אחד בבטן ונתנה ללילך מתנה את הצלחת שהיא שמרה לעצמה. חביבות קנדית במיטבה.

טיול ל..נו תקראו בשלט. שעה וחצי מהבית
 אבירם אירגן לנו מסלול הליכה 5 ק"מ הלו"ש ביער גשם חוף מערבי טיפוסי. הרגשתי כאילו נקלענו לאטרקציה בדיסני לנד. עצי הפיר והארז הצפופים מכוסים בטחב ירקרק, למרגלותיהם שרכים ענקיים, האדמה בוצית בגוון שוקולד מקס ברנר, המים הצלולים והנופים הקיטשיים. זה לא נראה אמיתי. המסלול  התפתל לאורך נהר. רוב המסלול רק שמענו אותו רוחש לידנו עד שהגענו לפתח בעצים וירדנו אליו לשיעור בהקפצת אבנים. בסוף חיכה לנו מפל גועש שריסס אותנו ועשה לנו נוסטלגיה לניאגרה 
 לאורך המסלול היו שיחים עם salmon berries כמו פטל ורוד צהוב. עוד לא הכרנו כאלה אבל אורית אישרה שזה אכיל.
 העץ הזה היה זקוק לחיבוק..

נא להגדיל, שימו לב למפל המרשים אבל בעיקר לבוקס המרשים. מכות ה"כאילו" מועלות אצלנו לדרגת אמנות.
שיואו..
 היד שלי בתוך המים. צלול זו לא מילה
 קינחנו בפיקניק על גדות אגם Alouette הקרוב והיפהההה.

מחרתיים אנו יוצאים לטיול בן 10 ימים ב-sunshine coast וVancouver Island. ג'וליאן כבר לא יכול לחכות. " אני טריילר גאה" הוא אמר לי, "נולדתי לקרוע את הדרכים עם הרוח מתבדרת באנטנה שלי, לא לעמוד על הדשא בגינה על תקן חדר אורחים/עבודה/מדיטציה/WII ומה עשיתם למוריס? קשה לי להאמין שככה הוא נטש אותי לטובת נסיעות הלוך ושוב לסופר.."
נשיקות יקרים

11 תגובות:

  1. מעבירים את גן עדן ל BC חבל על המאמץ לעלות לשמים. תעשו חיים זה בדיוק המסלול שעשינו אבל הפוך.
    הילדים האלה לא רק יפים ונחמדים אלא גם פוטוגניים בטירוף.
    נשיקות

    השבמחק
  2. הסבר מצולם וראוי להברזה שלכם מהסקייפ בשבת בבוקר.. עם טבע שופע עד משמיט לסת כזה, צריך לנצל כל רגע. המשיכו לכבוש יעדים מרהיבים ואנחנו נהנה מקטיף הפוסטים השופעים והמענינים.
    אוהבת ומתגעגעת. אמא\סבתא.

    השבמחק
  3. הורי אהוביי,ואני חשבתי שאתם הברזתם לנו בשישי.. עברנו לשבת? הסטטוס שלכם אומר "ישנים בין שתיים לארבע" כמו זקנים יקים אבל לפי חוסר הזמינות אתם חורפים כל היום כמו מתבגרים מחוצ'קנים :)

    השבמחק
  4. התענגתי מכל מילה ותמונה, מהילדים המקסימים ומהנופים המדהימים שאגב, דומים להם משהו יש גם בצפון הארץ.

    בתקופת ילדותי- ציירנו על המדרכות עם גירים שלקחנו מביה"ס, ובעיקר קלס למשחק אבל היו כאלה שהרחיבו ליצירות אמנות שנמחקו מיידית.

    צאו בשלום לטיול המיועד
    אנו נחכה לדיווחים.

    ואגב- סקייפ, ביום ששי לא הייתם זמינים.

    אוהבת אתכם
    אמא/ סבתא רוזלין

    השבמחק
  5. סבתא רוזלין, את מזכירה לי את הסבתי של מאיה, שבביקוריה אצלנו בארה'ב היתה מגיבה למראה כל נוף עוצר נשימה ב"יש לנו בדיוק כזה גם בישראל..." צריך דמיון פורה ומנת ציונות מכובדת כדי לראות באגם Alouette מוקף בהרים המושלגים ברקע , את הכינרת [שכבודה במקומה מונח...] והילדים..כמו יהלומים משובצים ומנצנצים בשפע הירוק והרטוב הזה. וסבתא רוזלין, את מוזמנת לנוף הרטוב שלנו. רק תגידי מתי ! חיבוק לכולכם.

    השבמחק
  6. זה ספונטני הטיול מערבה/צפונה? כי אנחנו, אחרי שהערנו את הנגרר משנת החורף, הזמנו חלפים למה שדורש החלפה והבענו כוונה מלאה לחדש את הרישיון/ביטוח, הצצנו באתר של הפארק החביב עלינו באגם כריסטינה וגילינו שהוא fully booked עד השני בספטמבר (שהוא, אאל"ט היום שהפארק נסגר או משהו כזה).

    תיהנו באי. היתה לנו תכנית להגיע לשם בקיץ, ויתרנו כי לא בא לי להתרחק מהבית ליותר משעתיים. וזה יותר משעתיים נסיעה. אולי בקיץ הבא...

    נעמה

    השבמחק
  7. נעמה, הטיול תוכנן לעילא על ידי מבוגר אחראי (לא אנחנו) כבר לפני חודשים, אחרת באמת היינו נשארים הומלס. לא בדקנו אבל באמת כדאי לברר מה החוקים לגבי בונדוקינג בBc..

    השבמחק
  8. בונדוקינג?

    השבמחק
  9. Boondocking אמנות החניה בטבע או להבדיל בוולמרט ללא חיבור לחשמל מים וביוב

    השבמחק
  10. אנחנו יכולים להסתדר ככה לתקופה קצרה מאוד אבל מה הכיף לחנות בצד האוטוסטרדה? אני באה בשביל האגם.

    השבמחק
  11. nice place, nice people, beautiful pictures. thanks, love, roy

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount