Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

ינג ויאנג

כשהחום ירד יצאנו לרחרח בDowntown Disney, מרחק הליכה מהקמפינג. רחוב שופע קישוטים ואורות, חנויות ומסעדות. היה עמוס מאד בגלל סוף השבוע אז התאפקנו ולא נכנסנו אל הפארק עצמו. מפחיד לחשוב מה קורה שם בקיץ.
חנות של לגו עשתה לנו נוסטלגיה, אכלנו האגן דאז, ורקדנו לצליליו של מופע רחוב מקפיץ. בדרך חזרה לקמפינג שמענו פתאום פיצוץ מאחורינו, הסתובבנו לגלות את מופע הזיקוקים שסוגר את דיסנילנד במלוא הדרו. עמדנו על המדרכה ובהינו ב 15 דקות שלמות של זיקוקים מ-ה-מ-מ-י-ם.


למחרת נסענו ל-Venice beach להפגש עם יוני, בן דודי מצד אבא. הכי כיף לפגוש פנים נחמדות ומוכרות ככה באמצע הטיול. למזלנו המשפוחה דואגת לנציג כל כמה מאות מייל. התעדכנו על כוס קפה, זה במעלליו של זה, ויצאנו יחד לרכיבת אופניים לאורך הטיילת. מצד אחד חוף ים כחול, עם יפים ויפות משחקים כדור עף, מצד שני מידרחוב אקלקטי עם בתים צבעוניים, דוכנים שונים ומשונים ואנשים עוד יותר משונים.





נפרדנו מיוני והתגלגלנו ל-Farmer's Market של לוס אנגלס, מוסד ותיק שמספק תוצרת טרייה למיטב השפים העיר. בדוכן הבשרים אספנו בין היתר שתי שורות ארוכות ומגרות של צלעות (בלי לדעת איך יתמודד איתן התנור הפיצפון של ג'וליאן). התווספו להם גם תותי בר מאחד הדוכנים אבל המציאה שהכי רשימה את הילדים היתה פיצה ללא גלוטן שהציעה המסעדה האיטלקית.





כשאפי ואני לבד בחו"ל אנחנו בדרך כלל נמנעים מאטרקציות תיירותיות אבל עם הילדים אנחנו מרגישים מחוייבים להציג להם את המקום מנקודת מבט.. נו..מייצגת. אז לקחנו את עצמנו ל- Hollywood walk of fame אותו מתחם בו משולבים במדרכה כוכבים ורדרדים עם שמם של כוכבים שזכו בכבוד. התיאטרון הסיני היה סגור לרגל אירוע ולא יכולנו להשוות ידיים עם אלה שהכוכבים הטביעו בבטון אבל התנחמנו בבובת שעווה של מרילין ליד מוזאון השעווה של מדאם טוסו. עשינו V, נכנסנו לאוטו והתחלנו לעלות במעלה הדרך המתפתלת בגבעות הוליווד, בין בתים ששוויים כשל שכונה ממוצעת, אל עבר שלט HOLLYWOOD הענק. כאן כבר שמחנו שסחבנו את עצמנו בשביל הילדים. השמש בדיוק שקעה, הנוף מלעלה היה מדהים והשלט היה קרוב לאללה.




למחרת על הבוקר אפי פתח את המייל וגילה בקשה משגרירות קנדה להפקיד את הדרכונים לשם החתמתם בחותמת תושב הקבע הנכספת. רקדנו ריקוד עליז אך זהיר (כדי לא לפרק את ג'וליאן) ולפני שהספקתם להגיד ג'ימיני קריקט היינו בחנות פדקס הקרובה. עד שיחתימו ויחזירו יקח בערך עוד שבועיים. בדיוק מספיק כדי לתייר גם בסן פרנסיסקו. תזמון מושלם מזה לא יכל להיות.

למחרת, כאילו לחגוג את הויזות, נסענו סוף סוף לDisneyworld. הכנו תכנית כיבוש מפורטת עם אטרקציות שאסור לפספס מסומנות על המפה הצבעונית. עברנו ממתקן למתקן במהירות מרשימה. איפהשהו לקראת סוף המסלול הקוסמוס החליט שמספיק עם כל ה-Ying הזה, הגיע הזמן לקצת Yang, ושלח מישהו שיגנוב לנו את העגלה. יחד עם העגלה הלכו תיק עם בגדים להחלפה וז'קטים, אגוזי מקדמיה בשווי 12$, וארנק עם 3$ ורשיון נהיגה ישראלי. דיסני שלחו מיד חוקרת שלקחה את פרטי המקרה והודתה שעגלות מועלמות שם על בסיס יומיומי. כדי שלא נספר לאף אחד (אופס..) נתנו לנו כרטיסי כניסה חינם לעוד יום. מאחר ומיצינו את החוויה, אם מישהו מתכנן נסיעה לדיסני עד נובמבר 2011, יש לנו בשבילו כרטיסים במחיר מציאה.









בבוקר למחרת התקשרנו למחלקת האבידות של דיסני, אולי העגלה צצה. לא היא לא צצה. שיחררנו ועזבנו את לוס אנג'לס, הלאה לריביירה האמריקאית הידועה גם בשם סנטה ברברה. עיר יפה שבתיה מטפסים על גבעות מוריקות המשקיפות אל חופי הים ורציף נחמד עם מסעדות יוצא אליו. היום טיילנו קצת על הרציף והתמקמנו על החוף לכמה שעות של שמש נעימה.
משם המשכנו צפונה ל-San Simeon. הגענו לקמפינג בחושך מצרים, אין לנו מושג איך הוא נראה, אבל יש יופי של כוכבים ושקט מחריש אזניים.








נשיקות יקרים

6 תגובות:

  1. הי חביבים,
    שמחתי לקרוא את החוויות, מודה שהעובדה שהייתם בסנטה ברברה חיממה את ליבי...
    רועי ושרית מאד מתגעגעים לשם, מעניין איך לפני הנסיעה שרית ראתה במעבר עונש וכעת היא מבינה איזה כיף ענק זה היה.
    אני בטוחה שהטיול שלכם היה ובעצם עדיין הווה חוויה ענקית. כשתגיעו תייצרו ספר מסע...
    אבא שלך מאיה מתקדם עם הספר כפי שאת יודעת ואני מאד שמחה על כך.
    נראה לי שעליו להפיקו גם באנגלית ולהפיצו בחו"ל.
    כל טוב, תהנו כדרככם,
    חנה

    השבמחק
  2. הופ הופ הוריי ! מברוק על שלב הפקדת הדרכונים ! הילדים נראים צוהלים ויוצאים במחולות.. כדאי רק לשמור על פרופיל נמוך [ לא להשתין מהמקפצה למשל...] ודיר באלק, לשמור על רשיון הנהיגה, השריד אחרון להוכחה לזהותכם. אבא חולם להתגייס לשורותיו של FEDX ולבצע ....special delivery. הכי באסה, שהבלוג הזה יאבד מאופיו הצועני . אוהבת ומתגעגעת. אמא\סבתא.

    השבמחק
  3. מאיה, סחתיין על התמונות, התמונה של שלי על החוף וברקע הבנים, פשוט מדהימה !!!
    מאוד שמחים על האישור המיוחל שהגיע בזמן, בדיוק כמו שתכננתם כשהייתם בארץ - מבחינתנו, נתחיל לחסוך :-)
    אומנם, אמא שלך צודקת, כי הבלוג יאבד מאופיו הצועני, אבל עכשיו שחר יבין כל מה שאיתי מדבר בסקייפ - בשיחה האחרונה שלהם, ראיתי את השפתיים של איתי זזות, ומידי פעם שמענו 2 מילים, שחר דיי התבאס.
    חוץ מזה, אצלנו הכל בסדר, גיא כבר התאקלם בבית הספר, והוא מאוד נהנה, את יובל עדין קשה לי להכניס לגן, למרות שאני יודעת שהגיע הזמן, אבל עוד חודש, ועוד קצת, ועוד קצת, בטוח שעד גיל 3 הוא יכנס. גם אצל שחר הכל בסדר. גם בבית ספר הכל בסדר, מלא שעורי בית, מבחנים כמו באוניברסיטה, פעמיים בשבוע, הוא פיספס מבחן אז המורה אמרה שהיא תעשה לו מועד ב' :-)
    בקיצור דבש.
    נשיקות ממני ומאלון.

    השבמחק
  4. amazing,,, it does not get better then that,,,please give us more fun,,,

    השבמחק
  5. יקרים אהובים שלי, בשעה טובה ומוצלחת, המון מזל טוב ושכך ימשיכו להתגשם כל מאווייכם ורצונותיכם, מה שבורו עכשיו- אני צריכה להתחיל לחסוך לקפיצות ביקור.
    והעגלה על תכולתה- כפרה עליכם, מה שכן אתם יכולים להגיש תביעה לחברת הביטוח על אובדן ציוד הרי וודאי יש לכם ביטוח נסיעות.
    המשיכו ליהנות ולכייף והמשיכו לדווח.
    היו ברוכים עם המון אהבה.
    אוהבת אתכם מאוד.
    נשיקות וחיבוקים

    השבמחק
  6. מזל טוב על האישור
    מקווים להתראות בפסח

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount