Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

קרלו בטוסיק

החזאים קיימו, השבוע היה סוער וגם קפוא. קפוא מינוס אחד מעלות קפוא. הקור הזה תפס אותנו לא מוכנים. בגדי החורף שהבאנו מהארץ הצחיקו את הקיפאון שהיה כאן. אז לקחנו את עצמנו לBerkeley העיר הסמוכה כדי לרכוש מעילים ראויים.
מצאנו לאפי ולי יופי של מעילי סקי. לילדים התקשנו למצוא משהו שיעמוד בספציפיקציות המדויקות שלנו ושלהם.

עוף על האש ביום "החם" בתחילת השבוע.

ביום שני הלכנו איתי ואני ולראות את החלק הראשון של הסרט האחרון בסדרת הארי פוטר. לקחתי את המצלמה למאורע המרגש אבל הבטריה נשארה מאחור. אולי עדיף, ככה יחסכו מכם פרצופיי המבועתים לנוכח הזוועות. נחשים אוכלי אדם, חבורת רוצחים "אוכלי מוות", דקירות בדם קר, חריטות בעור, סיפורים על מלאך המוות, עינויים ושאר ירקות. ג'יי קיי רולינג הגאונה הצליחה ליצור סדרת ספרי אימה הרד-קור לילדים ולהגניב אותה מתחת לאפם של ההורים במסווה של סיפורים נחמדים על ילד קוסם חנון עם משקפיים. לחלק השני אני לוקחת את אפי שיחזיק לי את היד.
מתישהו כשהפסיק הגשם נסענו לראות קצת עצים בMuir Woods. עצי הRedwoods מחזיקים בתואר המכובד - היצורים החיים הגבוהים והזקנים ביותר בעולם. עטפנו את הילדים בכל הבגדים שהיו בארון. אפי ואני לא לבשנו את המעילים החדשים כי לא נעים מהילדים הקפואים. העצים היו מדהימים אבל עשינו את המסלול המקוצר במהירות שיא, כשהגענו חזרה לבית הקפה בכניסה כבר לא הרגשנו את החלקים הקיצוניים (אף, אצבעות, וכו). התחממנו חזרה עם שוקו חם ועם מחממי הטוסיק האדירים במושבים של מוריס.
התנצלויות על התמונות המטושטשות, כנראה מהרעידות שלי.
שלי עם גזע של עץ בן 995 שנה

היום Thanksgiving - חג ההודיה. אמריקאים מזגזגים לאורכה ולרוחבה של היבשת כדי להתאחד עם משפחותיהם על תרנגול הודו צלוי ברוטב חמוציות, ולהזכר שבעצם ממש טוב להם ושמידי פעם כדאי לעצור ולהגיד תודה על כל הדברים הטובים שלוקחים כמובנים מאליהם.
התנור של ג'וליאן קטן על תרנגולי ההודו המפלצתיים שיש כאן אז הסתפקנו ברוטב חמוציות מוכן מהסופר (על נקניקיות) ותרד מוקרם.


בין ביס לביס אמרנו תודה.

גור: תודה שיש לנו את הטריילר הזה ותודה על ה-Wii ותודה על ארוחת Thanksgiving

שלי: אני תודה על הבצק (play-dough)

איתי: תודה על המשפחה הזאת, תודה על שיש לי כאלו הורים נפלאים תודה שיש לי שיער כזה טוב תודה על שרוב הטיולים שעשינו היו כיפיים, תודה על ה-Wii ותודה על משחק לגו הארי פוטר שנשאר אצל הדוד רוי.

אפי: תודה על הטיול הזה ותודה על המשפחה שלי ועל הגז שעושה לנו חום ואוכל טעים, ולverizon על החיבור לאינטרנט.

אני: תודה על הילדים ובעלי האהובים שלי ותודה גם עליכם משפחתנו המופלאה וחברנו הנהדרים על התמיכה והחום שאתם מפיצים בליבנו, גם כשקרלו בטוסיק.

מחר Black Friday יריית הפתיחה לקדחת הקניות לקראת חג המולד. החנויות נפתחות היום ב12 בלילה (חלקן מפשלות ונפתחות רק ב5 בבוקר) אנשים מקימים אוהלים מחוץ לחנות כדי להיות הראשונים להנות מהמבצעים. עם כל הכבוד אנחנו נתייצב בשעה שפוייה יותר כדי למצוא לילדים מעילים. תחזיקו אצבעות שישאר לנו משהו.

נשיקות יקרים.

5 תגובות:

  1. וואוווו..זה מה שיש לי להגיד, ועוד יותר וואוו על הכובע המדהים של שלי.
    נשיקות לכולם
    איריס

    השבמחק
  2. ליפים והאמיצים שלנו,
    גם לצד העצים האימתניים וב-0 מעלות אתם 'גדולים' ומגניבים.. שלי דווקא נראית מרופדת היטב. העוף על הגחלים הלוחשות וארוחת חג ההודיה הצבעונית, הפעילו לי את בלוטות הטעם וציטוטי התודות שלכם, הפעילו את כיס הדמעות, שהמופע האחרון שלו היה מעל מקרר הגלידות, ערב נסיעתכם... אז הם ביטאו אובדן, היום, אושר גדול על שאתם כמו שאתם ! מקווה שנצליח לדבר\לראות הערב [אפשר לחשוב שאתם באיזה לוך בקטמנדו...] אוהבת, גאה ומתה להריח מקרוב... אמא\סבתא.

    השבמחק
  3. איזה ילדים! אפילו שמקפיאים אותם הם אומרים תודה.
    לא זכור לי שהילדים שלנו אמרו תודה...
    אולי לא היה על מה....
    נשיקות וחיבוקים
    סבאבא
    מקווה שהקנדים פה בשגרירות לא הלכו לים במקום לחתום על דרכונים אם כי במזג אוויר כזה לא הייתי מאשים אותם.

    השבמחק
  4. הי, חבל שלנו אין חג כזה שאומרים בו תודה.
    היה נפלא אם כל אחד היה עוצר פעם וחושב על כל מה שיש לו ואומר תודה.
    מאיה.... אפי....גם אני הייתי אומרת תודה אם היו לי הורים מדהימים כמוכם.
    אין לי ספק שהחוויות שאתם עוברים בתקופה האחרונה כמשפחה הם אלה שיעצבו את דור העתיד של משפחת בן דור - משהו ששום בית ספר בעולם לא היה יכול לספק.
    ואני רוצה להוסיף לכבוד חג ההודיה - תודה על הבלוג הנפלא שמאפשר לנו להיות אתכם בקשר ולהיות שותפים בחייכם (גם אם זה רק כצופים מהצד).
    מחכים לפוסטים הבאים.
    באהבה
    גלי

    השבמחק
  5. איזה יופי, איזו משפחה ואילו ילדים טפו טפוטפו ובלי עין הרע, גם כשחחחחחחחחם גם כשקררררררררררר, גם בגשם וגם בסופות רוח לא מוותרים, לא מתעצלים ולא אומרים : לא !!
    אז איך אפשר לא להודות על המשפחה הנפלאה הזו?
    מקווה שמצאתם את המעילים, אתם נראים נפלא בבגדי החורף אל בינות העצים הבאמת אימתניים, אני המומה איך שלי מסתדרת עם כל השכבות, כפפות וכוס שוקו- היא מדהימה, ותודה על היותכם כאלה, אוהבת אתכם מאוד מאוד.
    חיבוקים וגעגועים
    נשיקות

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount