Subscribe via email

Delivered by FeedBurner

יום שבת, 14 באוגוסט 2010

פאדיחות

בסופה של התקרית הלילית עם המשטרה במדינת MASACHUSETS הבטחנו להם שמיד למחרת נתפנה מתחום השיפוט שלהם. אפי היה מאד שרמנטי והם ודאי התרשמו עמוקות מגומת החן שלו אבל עם כל הכבוד לקסמיו האישיים, אנחנו חושדים שהם לא כל כך ידעו איך לאכול אותנו ושמחו להשתחרר מהבעיה הדיפלומטית הנובעת מהיותנו תיירים ובעיקר מהבעיה הלוגיסטית של גרירת בועה כסופה ענקית.

התכנית המקורית היתה לנסוע צפונה לוורמונט אבל התחזיות הבטיחו שבוע גשום. השכם בבוקר התקפלנו ונסענו מערבה כ4 שעות לעיירה בצפון מדינת ניו יורק בעלת השם המתוסבך SHCENECTADY (שמשמעו באינדיאנית המקום שמעבר לאורנים). הילדים ביקשו כמה ימים "לעשות כלום" והסכמנו איתם שלהוריד פרופיל לכמה ימים זה רעיון לא רע. התמקמנו בקמפינג גבוה ומבודד, שוב ללא קליטה סלולרית=אין אינטרנט, אבל עם נוף מקסים וירוק עד האופק.

הפסקת ציור בדרך ובקמפינג

הפרנו את הכלום רק פעמיים. בפעם הראשונה לטובת מופע סקי-מים שהתקיים בחסות מסעדת DRIVE IN משנות החמישים Jumping Jack. מהסוג שרואים בסרטים אמריקאים, שהמלצרים מביאים את האוכל עד האוטו של הזוג עם הבריליאנטין בשיער (שלו) והפודל על החצאית (שלה). אנחנו הסתפקנו בישיבה על גדות הנחל וצפייה במופיעים מבצעים שלל פירמידות וקפיצות.

בפעם השנייה הגחנו כדי לבקר במירוצי הסוסים המפורסמים של SARATOGA SPRINGS. מירוצי הסוסים הללו מתקיימים כבר מהמאה ה-19 ועושים סביבם חגיגה שלמה כמו שהאמריקאים יודעים, כולל מוזיקה אוכל ומלבושים חגיגיים. אלה כמובן רק הקדמה למנה העיקרית, ההימורים על המירוצים. כמו כולם קנינו חוברת עם רשימה של הסוסים המשתתפים בכל מרוץ. כל אחד בחר את הסוס ששמו עשה לו את האסוסיאציה הנחמדה ביותר ושם עליו 2$

אפי – ANGEL WAVE

מאיה –AURIC GIRL (כי ככה אמא קוראת לאורי, מינוס ה GIRLכמובן)

איתי –GLORY CHASER

גור HUNT FOR CANDY

שלי – HUNNY OF A TOUR

ואז ראינו את הסוסים מולכים אל המסלול (בתמונה מספר 10 של גור)

הלכנו אחריהם למסלול נרגשים. האות ניתן והסוסים דהרו במלוא כוחם. אחרי פחות מדקה סוס בשם הבלתי אסוציאטיבי FLYING SAPPHO השאיר את כולם מאחור ואותנו עם מינוס 10 דולר. התנחמנו בכך שהסוס של איתי הגיע שני ולמדנו שיעור יפה בהימורים. לא מזל של מתחילים ולא נעליים.

אמבולנס לסוסים

פרשנו מהימורים (על סוסים לפחות) וחזרנו לשלוות המחנה שהיתה מושלמת לולא פאדיחה קטנה באדיבות גורון. שנינו מודעים היטב לכך שילדינו היקרים מקסימים, נהדרים וחכמים אבל הם לא מהשקטים והמחונכים שבילדים, בעיקר בהשוואה לילדים האמריקאים שרובם מפגינים צייתנות כמעט רובוטית במקומות ציבוריים. אבל לתקרית הזו לא היינו מוכנים.

אפי השתכשך עם הילדים בבריכה של הקמפינג. לגור היה פיפי. אבל במקום לעשות פיפי בתוך הבריכה כמו רוב הילדים המחונכים, גור החליט שיותר נעים לעמוד על שפת הבריכה לאור יום ולהשתין בקשת מושלמת לתוך המים. תהרגו אותי למה. אולי זה זכר למנהג להשתין ליד עצים (אותו אנחנו מנסים למגר), או אולי זו תגובה רגשית לטלטלות שעברו עליו לאחרונה. בכל אופן שתי גברות שחזו במחזה הזדעזעו קשות והלכו להשתנקר לאחראי הביטחון של הקמפינג. הנ"ל הגיע רכוב על קלנועית, כמו ג'ון וויין גריאטרי ושאל DID YOUR KID PEE IN THE POOL? מלמלנו שכן והתנצלנו I WILL HAVE TO REPORT TO MANAGEMENT אמר כאילו מדובר מינימום בחדירת מחבלים. WE WILL HAVE TO DRAIN THE POOL כאילו מדובר בנשא של וירוס האבולה. רציתי לקבור את עצמי, במקום הלכתי לקפל כביסה/להתחבא בטריילר. כשאפי חזר הוא סיפר לי שלא רוקנו את הבריכה, רק הוסיפו קצת כימיקלים. בטח כל הקמפינג כבר יודע על המשפחה הברברית ב AIRSTREAM שהילד שלה משתין בקשת לבריכה. פ-א-ד-י-ח-ה. מזל שאנחנו עפים מפה היום.

בזירת הפשע

מישהו מתחיל לראות כאן דפוס של הסתלקויות חפוזות?