Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום שישי, 8 באוקטובר 2010

בלופ בלופ בלופ

אלו כנראה היו מילותיה האחרונות של המצלמה שלנו, בזמן שהתגלגלה במכונת הכביסה (תכנית הרתחה).
העבר אחורה כמה שעות. אפי לקח את הילדים לבריכה. הכנתי להם תיק גדול עם מגבות, מצופים ומים. אפי הגדיל ראש וללא ידיעתי צירף את את המצלמה לתיק. חזרו החבר'ה מהבריכה בדיוק הייתי בדרך לכביסה, הוצאתי את המגבות והמצופים ואז הגדלתי ראש והוספתי את התיק המג'וייף לערמה. כשכבר הצצתי לתוך התיק והבנתי את גודל הבאסה, היה מאוחר מדי. אפי ישב איתה מול הפתח של החימום לנסות לייבש אותה אך לשווא. היא היתה מצלמה טובה ונאמנה, לא הגיע לה ללכת ככה.
מחר נקדיש מאמצים למציאת מחליפה. עם כל הצער ההצגה חייבת להמשך. הלקח חברים, לא להגדיל ראש. ראש קטן קטן. הכי טוב.
ומה היה לנו מאז שעזבנו את ארץ הפלאות של רוי? אחרי נסיעה של יומיים במדבר, על פני שדות קקטוסים ענקיים בגובה של עץ ממוצע, הגענו לסן דייגו. מצאנו קמפינג חלום, עם חוף צמוד, בריכה מחוממת ונוף למפרץ יפיפה. התכנית היא להשאר כאן חודש אם יתנו לנו. לדיירים לטווח ארוך עושים כאן מה שהם קוראים לו ORIENTATION. מעין טקס קבלה בו מוצגים כללי הקמפינג ואנחנו נשבעים לקיימם, אולי גם יש איזה כתובת אש מסנדות. לטקס אנו מתבקשים להביא מסמכים שונים כולל את תעודות הרישוי של הרכבים. הלוחית הזמנית של ג'וליאן כזכור כבר פגה מזמן. אם ישימו לב ננסה להסביר את המורכבות. או שיבינו או שיבקשו מאיתנו להתפנות. כל זה קורה מחר בבוקר, תחזיקו אצבעות כי ממש נחמד לנו פה.

למחרת הגעתנו לקמפינג לא ביזבזנו זמן והלכנו לעשות את הבדיקות הרפואיות לטובת ויזת ההגירה לקנדה. הרופא המוסמך לעניין בסן דייגו התגלה כרופא משפחה שגרתי למדי. בדקו לכולנו לחץ דם, חום, משקל, גובה, ראייה, אף-אוזן-גרון ואז הדוקטור שאל אותנו שאלות שמטרתן לשלול את האפשרות שאנחנו מסוממים חולי צרעת וחולות רעות אחרות. בנוסף לקחו מאפי וממני דם ושלחו אותנו לצילום רנטגן חזה. זהו, סימנו V גדול. מעכשיו זה יכול לקחת עוד חדשיים שלושה עד לויזות.

מאז גם היינו ב SEA WORLD. שוב בכינו על המצלמה הטבועה. כמה הייתי רוצה להעלות לכם תמונות של הכיופים הרבים שהיו שם. מבוקר עד הערב התרוצצנו בין ההופעות למתקנים נהנינו ונרטבנו. עוגמת נפש אחת נרשמה במופע של SAHMU לוייתן הבית (הקטלן). בחרנו במושבים ב-SOAK ZONE בכוונה כי ידענו שבשיאה של ההופעה הלוויתנים משפריצים מים על הקהל. כנראה שSHAMU וחבריו לא אכלו ארוחת בוקר כי השורה לפנינו חטפה יופי של שפריצים ואנחנו נשארנו יבשים לגמרי (חוץ מדמעות האכזבה). ארטיק בצורת SHAMU (ב 3$ ליחידה) עזר לנו להתגבר.

היום הלכנו לקנות תחפושות לHALLOWEEN. איתי יהיה DARTH VADER, גור LUKE SKYWALKER ושלי חיפושית חיננית.

נשיקות יקרים.

4 תגובות:

  1. הי חמודים,
    רק כעת כשאין צילומים מבינים טוב יותר כמה הם חשובים.
    לא יודעת למה אבל המשפט שעלה לי לראש בהקשר זה הוא: "רק כשהעץ מונח על הקרקע, רואים כמה גבוה הוא היה..."
    תמשיכו להנות, מקווה שיהיה לכם כיף בסן דייגו על מקום זה נאמר מקום שכולו טוב.. כמו גן עדן! כל הטוב שיש, חנה

    השבמחק
  2. דווקה היעדר התמונות מוציא ממך טקסטים עוד יותר מעולים. צחקתי טוב טוב למרות האבל על מות המצלמה.
    נשיקות

    השבמחק
  3. אצלנו אומרים- וואי וואי וואי, אבל לא נורא "כפרה" תקנו אחת טובה יותר, אבל בינתיים אתם חסרים לי השבוע, אין לי במה להזין את עיניי ולחוש אתכם וגם בסקייפ אתם לא עונים ו-/או לא זמינים, נחכה לכם שוב ביום ששי.

    ואני חושבת שדווקא צריך להגדיל ראש עוד יותר- פשוט ליידע ובכלל כביסה תמיד צריך לבדוק מה יש בכיסים- נו לא נורא, לומדים מטעויות הלא כן? פעם שנייה זה כבר לא יקרה.

    ומה קורה עם האודישיין? מקווה שעברתם אותו והכל טוב.
    חיבוקים ונשיקות.

    השבמחק
  4. המלל, שהיה חף הפעם מהתחרות הקשה עם קיסמן של התמונות המושכות הרבה מתשומת הלב, אכן הופיע במלוא הדרו והפעיל את הדמיון.. אבל no more אנחנו שולחים מצלמה ! אין תחליף לחיוך שלא נמחק לי שעות מהפרצוף, למראה הברק בעיניים של גור, השיער הזהוב המנצנץ מעל לחיוכים שובי הלב של שלי ולעומקי התבונה הטרום התבגרות שמבצבצים מכל תנוחה של איתי...וגם בכם כיף לצפות, הגדולים !!! אוהבת מאד. אמא\סבתא.

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount