Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

מגלים את COSTCO

אנחנו מתביישים בעצמנו. במקום לצאת ולגמוע את מכמניה של סאן דייגו היפה, בילינו רוב השבוע בגרירת ישבננו העצל מהחוף אל הבריכה, אל גן המשחקים וחוזר חלילה. תירוץ עלוב לתיירים אנחנו. החדשות הטובות הן שכנראה עברנו את טבילת האש של הקמפינג. למרות הרישוי החסר חזרנו היום לפתק על הדלת המבקש מאיתנו לסור למשרד להסדיר את התשלום החודשי. קיבלנו עוד זמן לכפר על עצלנותנו ולכבוש את העיר.

ובכל זאת השגנו משהו השבוע. בהמשך להתנהלותנו כזבל טריילרים מן המניין, נסענו לצרף את עצמנו לעוד מועדון אמריקאי ידוע. 50$ דמי חבר בCOSTCO מקנים גישה למחסן ענק מלא בכל דבר אפשרי, כמעט הכל בחצי עד שליש מחיר. כמו תמיד יש קט'ץ. הקט'ץ בCOSTCO הוא שהכל נמכר בBULK, יען כי כמויות גדולות. רוצים חיתולים בחצי מחיר? בבקשה, אריזת ענק שמספיקה לשלושה חודשים. חזה עוף ללא הורמונים ואנטיביוטיקה? 6 קילו שקית. עגבניות מרוסקות אורגניות? ארגז של 12. נהדר למי שיש לו מחסן ופריזר שאפשר לאחסן בו גופה, קצת פחות נהדר לנו שבקושי מאחסנים את עצמנו. המחירים הנמוכים בלבלו אותנו והגענו לקופה עם עגלה ענקית. חזרנו לג'וליאן עם השלל ונחתנו חזרה למציאות. אחרי ארגון מחדש של הארונות וסידרה של דחיסות ומעיכות נמרצות כמעט הכל נכנס. החיתולים והמגבונים שוכנו בינתיים אצל מוריס שגם הוא מאיים להתפקע ואילולי היה כזה אוטו חתיך כבר היו חושבים שהוא עגלה של הומלס.

ואם כבר הומלס ובלגנים, היתה לנו גם מתקפת נמלים לא קטנה. נמלים קטנטנות ארגנטינאיות (עם מבטא כבד) טיפסו על ג'וליאן המסכן בהמוניהם. קראנו באינטרנט שהן לא אוהבות פלפל ופפריקה, פיזרנו, אכלו אותם בלי מלח. אפי כבר היה מוכן ללכת לקנות פליט. חסמתי את דרכו בגופי והתחננתי, משקיעים כל כך הרבה באוכל אורגני נטול רעלים, למה לנשום כימיקלים בהתנדבות בגלל כמה נמלים? עוד קצת מחקר והפיתרון הגיע בצורת אבקה בשם במתוסבך DIATOMACEOUS EARTH . זו אבקה שמכילה חלקיקי צמחים מקרוסקופיים מאובנים. עבורנו היא בלתי מזיקה לחלוטין אך נמלים שדורכות בה, הלך עליהן. היא נדבקת לשריון השעוותי שלהן ומייבשת אותן. תוך יממה מאז פיזרנו את האבקה אין נמלים. העסק הזה עובד גם על ג'וקים, דג הכסף, קרציות ועוד מיני מעצבנים. קנינו אותה במספרה לכלבים אבל אפשר להשיג גם במשתלות.

חזרה לשלל מCOSTCO, המציאה הכי גדולה (שתפסה הכי פחות מקום) היתה מנוי תלת חודשי לLEGOLAND במחיר רצפה. כל השבוע הילדים ישבו על המפה הצבעונית ותוו מסלול ישיר לאטרקציות השוות ביותר, עד שנשארה ממנה בקושי מפית מסמורטטת.
היום נערך ביקור הבכורה וההתרגשות היתה בשיאה. LEGOLAND כשמו כן הוא פארק שעשועים בסימן לגו. כל הדמויות במתקנים בנויות מלגו. אפילו מצאנו האגריד (הענק מהארי פוטר) מלגו. הכי מעולה היה שלא צריך לרוץ כדי להספיק הכל ויכולנו לעשות כל מתקן כמה פעמים שהתחשק כי יש מנוי ואפשר לחזור מתי שרוצים. והכי הכי מעולה היה שמצאנו המבורגר עם לחמניה ללא גלוטן. לא הלחמניה הכי אטרקטיבית שנתקלנו בה, קצת מצומקת ודחוסה (ובכלל לחמניות לא חוקיות בדיאטה הפלאו) אבל עבור הילדים זה מקביל למציאת הגביע הקדוש. בארץ הלכנו בערך פעם בחודש למוזס ברמת החייל כדי להתקדש, בארה"ב זו הפעם הראשונה.
ואחרי התגובות הנזעמות משבוע שעבר נכנענו וצילמנו עם הטלפון הנייד העתיק שלי. התוצאות בהתאם. שבוע הבא אינשאללה תגיע המצלמה המיותרת של אמאבא עם חברה שב-מ-ק-ר-ה מגיעה לסאן דייגו. נפלאות הן דרכי הקוסמוס (או שההורים שלי מכירים המון אנשים שב-מ-ק-ר-ה מגיעים לכל מיני מקומות). בכל מקרה איכות התמונות צפויה להשתפר בקרוב.
ואם תהיתם לפשר התלבושת המתנפנפת של שלי, זו תחפושת החיפושית שלה שהיא מתעקשת ללבוש לכל מקום.
הפונפונים/מחושים שבאו איתה כבר נתלשו. אם ישאר ממנה משהו עד החג עצמו אני צנצנת.











ולסיום בפינתנו 100 מתכוני ביזון: צלי ביזונים (מCOSTCO)
לוקחים נתח צלי ביזון (נו טוב, אפשר גם בקר) עושים לו מס'ג טוב טוב עם שום, מלח, פלפל וטימין. מכניסים לתנור 250C ל30 דקות מכבים את התנור ומשאירים בתנור עוד 30 דקות. חותכים לפרוסות כמה שיותר דקות ומזליפים מעל את המיצים והשומן מהתבנית. יאאאמי


נשיקות יקרים

5 תגובות:

  1. יואווו איך שהילדים גדלו, זה מדהים!!!!כולה עברו 4 חודשים.. מאיה עדין חיתולים??????????? באמת!!!! לא מתאים לך, יובלי שלנו גמול חלקית, נחמה התחילה ואנחנו אחריה, לגמול אותו מיד אחרי חופשת סוכות, ביום הראשון היו פה ושם פיסופסים, פיפי ליד הכניסה לבית (מזל שלא בבית כי המנקה נקתה באותו יום) ומאז טפו טפו, חמסה חמסה, נקי, הוא אפילו קם יבש בלילות, היום זה הפעם הראשונה שנתתי לו לישון בצהרים בלי חיתול, מקווה שלא אצטרך לכבס :-) .
    המתכונים שלך נראים טעימים לאללה, אבל למי אבשל , נראה לי דיי מבאס לאכול לבד, יום אחד אכין, כשהבנים יגדלו, בטוח אחד מהם יאכל, ככה הבטיחו לי.
    חוץ מזה אצלנו בסדר, גיא כבר מתחיל לאהוב את הלימודים, מכין שיעורים בכיף ואפילו מביא מתנות למורה שלו.. עוד מעט הולכים עם חברים לנמל ת"א , מתגעגעים לארוחות במוזס (למרות שאנחנו היינו היחידים שאכלנו) איריס

    השבמחק
  2. הו יקירתי כמה שאת צודקת. כבר מזמן היינו צריכים להיות חופשיים מחיתולים. היינו בדרך הנכונה אבל שיגענו אותה עם הנסיעה הזאת וגם כשמטיילים אין שירותים זמינים לרוץ אליהם עם כל פיפס. זה יצטרך לחכות עוד קצת.
    באשר לבישולים, מה אלון? עז? ואולי גם הבנים יקבלו בסוף חשק מהריחות..
    מתגעגעים מאד גם למוזס וגם אליכם :)

    השבמחק
  3. הי מאיה אפי והטף,
    הקטע על COSTCO גורם לי להעביר אותו לקריאה של רועי. מקווה שזה בסדר...
    כתמיד נהנתי מהחוויות.
    התמונות באיכות סבירה לחלוטין!!!
    תמשיכו להנות בכיף,
    חנה

    השבמחק
  4. אוהההה, תמונות, חייבת להגיד שהן כלל לא רעות ובלעדיהן זה בלתי אפשרי אז כל הכבוד על החשיבה והמחשבה שאפשר גם אחרת, לולא הן הרי איך היינו מדמיינים את הלגולנד המדהים הזה ואת ההתפעלות והשמחה של הילדים, כאן הם ממש קורנים מאושר.
    בסקייפ הם נראו די עייפים, אולי בגלל האיכות הגרועה של התקשורת? ולכן זה בהחלט חשוב גם לנוח מידי פעם וזה ממש בסדר שאתם מעט מתעצלים והנה הכל מסתדר, מאפשרים לכם להישאר בחניון כפי שרציתם ואני מאוד שמחה בשבילכם.
    ואגב פיתות, שמעתי בעצתך ואפיתי ליפית לחמניות בגודל עוגיות מאפינס (בתבנית הסיליקון שלך) משקדים ואגוזים, קמח תפו"א וקמח קינואה ביצים, חמאה ומים - בלילה דלילה יצקתי עם כף , יצא ממש טעים ומשביע.
    והצלי הביז'ון שלך נראה משגע וכמו שאמא שלך אמרה- התמונה משהו משהו את בהחלט יכולה לחשוב על רעיון לעשות מזה כסף בעתיד- להוצא ספר מתכונים פרי המצאותייך- כולם עושים את זה אז למה לא את גם.

    ואגב ההורים שלך- אין עליהם אין, ביצירת קשרים עם אנשים מכל העולם ושמירה עליהם - לא ברור איך הם עושים זאת, צריך ללמוד מהם, וכמובן טוב שאתם מרוויחים מזה גם בדבר הקטן הזה- משלוחים.

    אז זהו לבינתיים, נהניתי מאוד מאוד לקרוא ולהזין את עיניי בתמונות.
    אוהבת אתכם, חיבוק ונשיקות

    השבמחק
  5. הידד למצטרפים לקלאב היוקרתי של קוסטקו !גבי וחבריו הטייסים עולים לרגל למקדש הזה בקביעות ומדי פעם אנחנו זוכים לנתח מכובד של סטק עסיסי [לא ביזון...], שחבטות הטיסה מוסיפות לנימוחותו.הלגו לנד נראה מקום לחגיגה גדולה. הילדים נראים מאושרים בין המגה דמויות מהסיפורים.אני מניחה שהם גם עוסקים ביצירה ובהרכבה וזה המקום לתת קרדיטים, למקום ההכשרה הראשון, בוקרי השבת בפינת האוכל, שם נהגנו לצלול לתוך ערימת חלקי הלגו,שלמרות כמותו הצנועה [ותודה לענת מיכאלי..] הבנים הוציאו משם רכבים ודמויות, ממש יצירות תפארת מלווים בסיפורי התרחשויות, תוך כדי שהם יורים הוראות מדוייקות לגבי סגנון השכונה שבניתה היתה מופקדת בידי. תגידו לגור, שאנחנו שומרים לו על 'בילי' שלו מכל משמר.. התחפושת של שלי מדליקה [ כמוה..] ומחכים לראות של התחפושות של איתי [שנעשה יפה במידה שהמשטרה לא מרשה...]ושל גור [ שנעשה חתיך מדליק וקורן אושר..] ד'ש חמה מגלי, שאירחה אותנו לכבוד יום ההולדת 60 של דודי. מאד אוהבים ומתגעגעים. אמא\סבתא

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount