Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

עכשיו נעים

ממעללנו השבוע, באדיבות מזג האויר שהשתפר.

Seaport village בסאן דייגו. כפר קטן על גדות המפרץ של חנויות ומסעדות. מלכודת תיירים חיננית מהמעלה הראשונה. למרות המלכוד נהנינו מאד מהקרוסלה העתיקה, הנופים המימיים וממופעי הרחוב. בנוסף לאיש-פסל המתבקש היו גם קוסם ואיש שמעמיד אבנים אחת על השניה בשיווי משקל בלתי אפשרי, שסחט מאיתנו, למודי מופעי הרחוב, כפיים סוערות.



נדנדות מגלגלים ממוחזרים



Old Town. שחזור נחמד של תחילתה של סאן דייגו (וקליפורניה) נכנסנו לבניינים השונים שכללו אורווה עם תצוגה של כרכרות, ראינו נפח ושוליית נגר בעבודתם ושיא השיאים הסניף הראשון של Wells Fargo (המניה החביבה שלנו) מסתבר שהתחילו בכלל כשירות דואר למחפשי הזהב המקומיים.


כשעזבנו את ישראל מכרנו את קונסולת הWII של הבנים. תסמיני הגמילה היו קשים לצפייה, לא לבעלי לב חלש ונשים בהריון. סיכמנו עם הבנים שאחרי שנעבור את הבדיקות הרפואיות נקנה מיד WII חדש. מאז כמעט ולא עבר יום בו לא הוזכר השם המפורש בהקשר זה או אחר וכל ביקור בוולמרט חייב עצירה במחלקת החשמל להסנפה מהירה. המשחקים המיועדים נקנו 5 דקות אחרי שנחתנו בDC. אז היום המיוחל הגיע, נכנסנו ל Best Buy ברוב טקס ולקחנו ערכת WII ונספחים למיניהם. האקסטזה בעיצומה, ג'וליאן כולו מתנודד ורועד מהקפיצות ולי יש פנס בעין מתנועת שלט פתאומית, אבל הכל טוב.
זמן המשחק אגב מוגבל לשעה ביום.



היום נסענו לTorrey Pines. שמורת טבע יפייפיה לחופה הצפוני של העיר. ספתי שלי שהיתה ציונית גדולה היתה אומרת "בדיוק כמו בארסוף". הלכנו מסלול שעובר על המצוק מעל הים בין עצי אורן מסוג נדיר שכמעט נכחד. בדרך עצרנו לפיקניק בנקודת תצפית עם נוף כחול כחול. זה היה השניצל עם הרקע הכי מרשים שאכלנו אי פעם.


איצטרובל די גדול (העץ שעליו הוא גדל ממוצע לגמרי)

אווו... כמה חמוד - גולגולת של דולפין


שמש נעימה אז מתפשטים (הרבה אנשים שם עשו את זה)

הרבה אנשים שם לא עשו את זה..




נשיקות יקרים

9 תגובות:

  1. הי חמודים,
    אז קודם כל הבעת התפעלות מהעמידה המדוייקת בלוח הזמנים!
    כל יום שישי - כל הכבוד!!!
    זו הפכה להיות מנת קינוח חביבה לסופ"ש.
    על מה חשבתי הפעם כשקראתי את שכתבתם? .
    האם אי פעם תצליחו להסתגל למקום עבודה? ולמה?...
    כל הטוב שיש,
    חנה

    השבמחק
  2. חנה יקרה, קודם כל תודה על ההתמדה בתגובות. אפילו אמא ואבא כבר מחפפים :)
    אם נצליח להסתגל לעבודה זו שאלה שאני חושבת עליה רבות, אבל אלא אם כן ביל גייטס יקנה את הבלוג לא תהיה לנו ברירה. אין ספק שנתגעגע מאד לחופש ולביחד. מוזר לחשוב שיהיה מצב שנתראה כולנו רק אחה"צ..
    נשיקות

    השבמחק
  3. הי מאיה.
    הרבה זמן לא הגבתי לפוסטים שלך אבל אני קוראת אותם בשקיקה! אני מוצאת את עצמי מחייכת בהנאה כל פעם שמופיעה לי במייל הודעה על פוסט חדש. איתי כל כך גדל והתבגר שזה לא יאמן! ציפיתי שהשינוי הכי גדול שאבחין בו יהיה הצמיחה של שלי כיוון שבגיל הזה כל חודש הוא משמעותי אבל איתי ממש השתנה. אצלנו הכל שגרתי. הילה הולכת לגן של נילי. נראה לי שדי כייף לה. ניסינו להתחיל בגמילה אבל זה ממש לא עבד אז עצרנו. כן.... אני יודעת שהיא בת שנתיים ו - 9 חודשים ואני יודעת שאומרים שאם מתחילים אז אסור להפסיק אבל זה היה ניסיון ליום אחד והוא היה כל כך לא מוצלח שהבנו שעדיף לחכות קצת ולעשות עבודת הכנה קודם. יש לי חברה שעלתה מרוסיה שממש צוחקת עלי! אצלם בגיל שנה גומלים מחיתולים ואין דבר כזה "ילד שלא מוכן נפשית". ואצלנו אומרים.... בסוף כולם מתיישרים (מדברים, נגמלים, ישנים לילה שלם וכו'). אלון כרגיל בבית הספר. יש להם מורה נהדרת השנה והכיתה הצטמצמה ל - 33 ילדים עקב מעברי דירה. איתי מאוד חסר לאלון והוא מחזיק על השולחן בחדר שלו את התמונה של שניהם שצילמתי כשאיתי ישן אצלנו ממש לפני שנסעתם. אני מעדכנת אותו בכל פעם במסעותיכם (נראה לי שהוא ממש מקנא אבל לא רוצה להגיד את זה ולכן הוא לא רוצה לקרוא לבד את הפוסטים) לפעמים הוא בא לראות את התמונות. כשאני חושבת על החוויות שאתם עוברים אני שמחה בשבילכם וקצת מקנאה למרות שאני יודעת שזה לא מתאים לכל אחד וצריך אופי מאוד מיוחד לעשות כזה טיול. אנחנו לא היינו שורדים! מתי תקבלו תשובה לגבי קנדה? נשיקות וחיבוקים. גלי ארניה

    השבמחק
  4. גלי יקירתי,
    עזבי את הרוסים, ראית מה יצא מהשיטות המוזרות שלהם :) גם אתם חסרים לנו מאד, איתי חולם בלילה הרפתקאות בכיכובם של החברים. קנדה אמורה להחליט סופית סביב דצמבר אם לא יהיו עיכובים מיוחדים. בכל מקרה בקריסמס נגמרת לנו הויזה אז נעלה לשם גם אם רק על תקן תיירים.
    נשיקות רבות

    השבמחק
  5. יקרים אהובים שלי, מפליא איזה שינויים במזג האוויר שם, משטפונות וקור לשמש זורחת עד לכדי התפשטות מבגדים.
    אז, כמו תמיד נהנית מאוד מהתיאורים והתמונות,וכל פעם מתפעלת מחדש מהאינסוף מקומות ואתרים שאתם מגיעים אליהם, מהכיף והלמידה בדרך החוויתית ביותר שאתם מקנים לילדים בכל התחומים- היסטוריה, גיאוגרפיה, גיאולוגיה, אסטרונומיה, מחזור, כלכלה (בטח קיבלו הסבר על המניה האהובה ולמה) ועוד אז בהחלט מגיע להם גם משחקי הווי ושותפה לשמחתם ואושרם שניכר היטב על פניהם רק כואב לי הפנס בעין, אני מניחה שבשעה המוקצבת להם תתרחקו ממרחב המשחק.
    ואגב, נראה לי שאתם לא אוכלים מספיק ביחס לאנרגיות שאתם מוציאים, זה בולט בעיקר אצל איתי שבמערומיו נראה שהבטן נדבקת לגב, אז כמו כל סבתא, בעיקר סבתא רוזלין אני אומרת שתקפידו לא לרזות מעבר למה שאתם רזים ואם אתם מתכוונים להעניק לי אושר נוסף במתנה (הריון- הבנתי נכון?) אז קל וחומר.
    אז תמשיכו להפתיע, נשיקות וחיבוקים חמים באהבה עזה.

    השבמחק
  6. שרה יקרה,
    היתה אי הבנה גדולה, דיברתי על נשים בהריון באופן כללי, חס וחלילה לא עלי באופן אישי. ואם הייתי בהריון, זו דרך לבשר לך, דרך הבלוג? אני מבטיחה שאם נחליט בעתיד להתרבות תקבלי טלפון במידי.
    המון נשיקות. מה עם הסקייפ?

    השבמחק
  7. הנזיפה בהחלט במקום. כמה חובות הוריות וסבאיות כבר יש לנו?
    הילדים האלה נראים נחמדים יותר מפוסט לפוסט או שאני פשוט מתגעגע יותר ויותר. בכל מקרה יהיה להם לאן לגלוש כשהם יהיו מבוגרים יותר. ילדות יותר מתועדת מזאת קשה לתאר והם יוכלו ללמוד באותה הזדמנות גם איך עושים זאת באיכות גבוהה.
    נשיקות
    אבאסבא

    השבמחק
  8. נזפתי ובצדק, אבל האוטומט [ זה מימי ביה"ס..] מקפיץ תרוץ. זה בגלל
    הדיבור העיקבי בימי שישי בסקייפ !! ואני ידועה בתור קטנה בנישת העיקביות
    אז אחד אחד... אבל הבאתי חברה .... [ היא גם הקפידה בלעשות שיעורים בבי"ס
    , עד היום..] ואני מה זה מעריכה וגם נהנית מהתגובות שלה.. גם מאלה של שרה
    שותפתי לסבתאות. דרכה אני חוזרת לפוסט לספור את הצלעות של איתי שעד
    לקריאת תגובתה, הילד, סתם היה נראה לי חתיך המחץ ! ואיך היא הקפיצה אותי
    לבלוג עם הלב בתחתונים לודא את ענין ההריון... מזל שרה, שההריון ריגש
    אותך מספיק ומנע ממך לתת הדעת על 'בעלי הלב החלש' ... ואתם בובלך
    מקסימים, המשיכו להיות עיקביים בלעשות חיים ובלשלוח את הפוסט השבועי
    המרגש המענין ושאין לו תחליף. שהשמש תמשיך לזרוח לכם !! מחבקת באהבה
    גדולה. אמא\סבתא.

    השבמחק
  9. more babies,,, yeehaa, he will be a canadian citizen,, giood luck and be safe.

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount