Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

טיף טף

איך שהבטחנו להשתפר התחיל שבוע גשום שאפילו זקני סאן דייגו לא ידעו כמוהו.
ביום שבת הטפטופים עוד היו מנומסים והילדים עטו את תחפושותיהם לכבוד מסיבת הTRICK OR TREAT הגדולה בלגולנד (שוב לגו לנד?). הפארק עטה דלעות מכשפות קורי עכביש ורוחות . חלפנו על פני ההמונים שעמדו בתורים בלתי נגמרים לאטרקציות היישר למנה העיקרית, מסלול הBRICK OR TREAT. בסופו של התור האימתני, ציידו את הילדים בשקיות ושילחו אותנו לטייל בין העמדות ולאסוף ממתקים ופרסים. בסוף המסלול התיישבנו לזלול את השלל. שמחנו לגלות שרק עוגיית מזל סינית אחת הכילה גלוטן וששאר הממתקים היו רבים מספיק כדי לעשות רושם אבל קטנים מספיק כדי למזער את הנזק הסוכרי. אבל הTREAT שהכי הרשים אותנו היה שובר ארוחת ילדים חינם בCHIPOTLE מסעדת הטאקוס האהובה עלינו. חיפשנו טוב טוב את האותיות הקטנות שמתנות את המתנה ברכישה מעל X$ ולא מצאנו. המסיבה נמשכה עם הצגות בכיכובן של מכשפות ומפלצות (נחמדות) ומסיבת ריקודים אל תוך הלילה.

למחרת הגשם כבר השאיר אותנו בפנים. ניצלנו הפוגה ואפי נסע עם הבנים לCHIPOTLE כדי להעמיד את השוברים למבחן. אחרי כמה מבטים תמהים ובירורים עם ההנהלה הבכירה הועברו לידיהם הטאקוס הנכספים.

עוד גיחה גשומה נרשמה ל POINT LOMA, שמפרידה את מפרץ סן דייגו מהאוקיינוס השקט. זה המקום הראשון בו דרכה רגל אירופאית על אדמת החוף המערבי של ארה"ב. מגדלור קטן עומד במקום ונשקף ממנו נוף פנורמי שבאותו יום לא היה במיטבו בשל הראות הלא משהו.

הגשם נמשך ונמשך ללא הפסקה, בטלויזיה התחילו להזהיר מפני שטפונות. קיווינו שלא נקום בבוקר ונמצא את עצמנו שטים במימיו של מפרץ MISSION BAY שנמצא כמה צעדים מאחורי ג'וליאן.

היום כבר הפסיק הגשם וכדי לפרוק אנרגיות עצורות נסענו ל... ניחשתם נכון. המקום שהפך לביתנו השני. הילדים כל כך מאוהבים שהתחייבנו ללכת כל שני, חמישי ושבת עד קץ הקיצים (או הקץ של החודש בקמפינג, מה שיבוא קודם). תסלחו לי אם אפסיק לדווח על כל פלוץ שעשינו שם נכון? אלו התמונות האחרונות משם מבטיחה.

מממ... תחת משובח של ביזון מלגו. והסלט כלול במחיר.

אמא, זה בשבילך. שלא תגידי שלא רואים אותי.


מצטערת על הפוסט הגשום . השבוע צפוי בובה של מזג אויר
נשיקות יקרים

2 תגובות:

  1. הי חמודים,
    כמה נחמד היה לו יכולתם, דרך הבלוג למשל,
    לשלוח לנו קצת גשם....
    כאן עדיין חום יולי אוגוסט!
    התמונות משגעות, הילדים גדלים משבוע לשבוע.
    שמחה על הבלוגים,
    איזה כיף לי שצורפתי לחבורת האיכות המקבלת מכם את פרקי הספר מראש...
    כל טוב, נשיבוקים,
    חנה

    השבמחק
  2. וואו, איזה תחפושות ואיזה תמונות. את איתי בקושי זיהיתי בתחילה חשבתי שהוא אחת מבובות הלגו עד שהתגלה. וחוץ מזה הם כ"כ גדלו בעיקר איתי וגור, לא יאמן מה 4 חודשים מחוללים או שזה המקום ומזג האוויר או הכיף, הרוגע ותשומת הלב שהם מקבלים גורמים לצמיחה מהירה- מעניין!
    עוד משהו מעניין- הם כבר מתקשרים באנגלית? אני רואה שהם מסתדרים לבד עם המוכרת בקיוסק.
    בכל מקרה אל תפסיקי לדווח ולצלם תמיד תמצאי משהו חדש, כן כיף גם לראות אותך, כמעט ולא השתנית שומרת על המראה ועל החיוניות. ורצוי שגם את אפי נראה יותר.
    אז תמשיכו ליהנות, לכייף ולעשות חיים משוגעים .
    אוהבת אתכם, חיבוקים ונשיקות לכולכם.

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount