Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

יום שישי, 28 באוקטובר 2011

ברררר... גררררר


אזהרה! פוסט קיטורים לפניך.
לפני 3 שבועות התקלקל לנו הבוילר. זה שתפקידו לחמם לנו את הבית (חימום תת ריצפתי). לא ממש התקלקל, יותר סירב להתעורר משנת החורף שלו. הזמנו טכנאי. לקח 180 דולר ואמר שהלך לנו הmotherboard ושזה בוילר נדיר במחוזותינו (ראה רק עוד אחד כזה בכל הקריירה שלו) שיצטרכו לאתר ולהזמין את החלקים מארה"ב ושזה יעלה 1400$ ושזה יקח שבוע. התקשרנו לבעל הבית הקודם (שבטח מצא את הבוילר ה$%#@ בשקל תשעים באיזה גרא'ז סייל) הוא סיפר לנו שהתקין את הבוילר בחור בשם סיד, טכנאי עתיק ועצבני שכבר מזמן יצא לפנסיה ושאולי נשאל אותו. אחרי מאמצים רבים אפי הצליח לשלוף את סיד מהפנסיה והלה אמר לו שהוא בכלל לא חושב שהבורד שהתקלקל אלא רק שאלה של תכנות מחדש של המחשב, עשרות אימיילים (תלחץ על זה, תסובב את זה) עדיין מת. בינתיים נהיה יותר ויתר קר. התחלנו ללבוש שכבות בבית, וקלי, הדיירת הנחמדה מלמעלה עם בטן אלגנטית של חודש התשיעי תוהה איך יביאו תינוק הביתה לאיגלו. אפי איתר את היצרן בארה"ב, היצרן הסכים לדבר רק עם טכנאי, התקשורת בינם לבין סיד משני צידי היבשת לקחה הרבה הרבה זמן. לבסוף הוחלט שהאשם הוא בכלל המאוור. איתור מאוורר חלופי ושליחתו לקחו עוד שבוע ו600$ כולל משלוח. אתמול הוא הגיע אבל סיד נעלם. אפי החליט שקיבינימט הוא יתקין את המאוור הדפוק לבד. בפוזה לא אופיינית לחלוטין לקח מברג וצלל לתוך הארון של הבוילר. תוך שעה הטרמוסטטים התחילו לעלות ואנחנו התחלנו להפשיר. עדיין לא מושלם, חלק מהחדרים למעלה עוד קרירים, אבל זה כבר עניין של כוונון. אחרי שלושה שבועות קפואים נשבעתי שלעולם לא אקח שוב חום כמובן מאליו.
היום בעודנו מכווננים את החימום נשמע בום בום בום בום קולני. ברור, מייבש הכביסה הלך פייפן.
תוסיפו לזה את הדלת של המחסן בגינה שנתלשה, הוילון הונציאני בשירותים שלא עולה, כאב ראש של סינוסיטיס וצוואר תפוס. תזכירו לי למה רצינו לקנות בית? אה כן, כי אף אחד לא רצה להשכיר לנו עם 3 גמדים.
סתאאם, אני מתה על הבית הזה, לא עובר יום שאני לא מודה על מזלי הטוב שמצאנו אותו אבל לא יכל לחכות כמה ימים המייבש? ולפני שתגידו שגם אם היינו משכירים המייבש לא שייך לבית, אז הוא כן. כשמשכירים כאן דירה זה כולל את כל המכשירים הלבנים ואם הם מתקלקלים זאת בעיה של בעל הבית.
הולכת לחפור בחוברות של המכשירים, תודה שהקשבתם. מבטיחה שהפוסט הקרוב על האלווין יהיה אופטימי וצבעוני יותר


נשיקות יקרים.

8 תגובות:

  1. כן. מעולה להיות פה שוכר.
    אבל בעוד כמה ימים נהיה בעלי בית.

    נ.

    השבמחק
  2. בשעה טובה! בחיי שזה כיף רוב הזמן.

    השבמחק
  3. גם כשאת רק מקטרת את מקסימה.. שוב הוכחה שיותר חשוב ה'איך' מה'מה'.אוהבת ומחבקת בחום... אמא\סבתא.

    השבמחק
  4. maybe efi can fix the drier,,,good luck

    השבמחק
  5. עידכון- המייבש חי! ניערתי אותו קצת והוא פלט חלקיק רוכסן שבור שעשה את כל הרעש. יש אלוהים! והוא שומע קיטורים! (NOT)

    השבמחק
  6. יש אבל היה חבל לנו להשקיע כסף במפזרים שיעלו אחר כך אבק במחסן. בראיין השכן הלווה לנו אחד גדול ומרשים שמיד מסרנו לדיירים למעלה.

    השבמחק
  7. כפרה עליכם ממי שלי- זה חלק מהחיים להתמודד עם בעיות בלתי צפויות ואני גאה בכם על דרכי ההתמודדות והפתרון. יותר מכל גאה באפי על האומץ. אוהבת ומתגעגת, חיבוקים ונשיקות.
    סבתא רוזלין

    השבמחק

Subscribe Now: Feed Icon

FeedBurner FeedCount